今日番到去.,第一堂上代數..比miss叫我出去做數..第二堂英文.miss叫我做句.第三堂同第四堂會話..比miss叫我出去諗野..第五堂語文e為唔會比miss叫我la..點知又比miss叫左..超黑仔...成個上午係甘比miss叫..我頂..e+有人叫9e個字,,我就好火..可能今日係09-09-09 la..但係日日都會比人叫..甘先慘...比我班d人係甘叫我個名....好憎e個班啊....幾時轉新校啊..今日miss派左張野..張野話慈青改期..啊..........,又係h1n1啊...軍訓e經比h1n1整到去得兩日..e+又比h1n1整到要改期...好想打人啊..天啊......
|