唔知大家考試考成點呢!我就打定輸數語文一定唔合GA LA,,,,幾他都OKLA,,,星期6仲於學界LA.....仲於可以同香港打LA...好開心啊
大家得閒GE,可以過黎睇比賽啊,,,星期6晏就3點,,澳門運動場.....大家考試+油LA