我唔知你想點..我唔知我係唔係中2你-_-你係我兄弟..你唔會中2我掛..
唔好甘好唔好
你條友丫...唔好玩啦..做咩w0-,-
飲酒醉左大san-_-"?
我唔中2你阿brother-_-
唔好甘好唔好
你好想o係我身邊照顧我?
甘兄弟d0可以ga ma-,-
dear;waIMan
我愈係愛你..我愈要將自己GE無理取鬧放O係心入面...
我唔想無左你
對唔住呀.信我呀!我有愛過你...
我用我地ge幸福黎做賭注...但係我冇後悔過
我唔可以亦無可能無左你;]
你做咩咁傻呀
你唔好甘好唔好
我地無可能ga
b仔`
或者分手對大家呢講都係一種解脫
或者我唔係一直咁愛你既話
我根本唔會忍受咁耐
又或者...
世界上邊有咁多或者呀
女人其實好簡單
佢只係想搵一個能夠依靠既人
能夠比幸福佢既人
其實女人根本就係自私
如果某一日
有一個女人要離開你
你只能夠反省下
究竟你係咪真係唔識拍拖?
我所有的付出你看不見
我閉上我的眼 最後一次吻你的臉
你真愛過我就不要說抱歉
你學咩人彌補即
你可以彌補到我D咩呀?
我珍惜你既時候
你話唔撚稀罕丫ma係味丫"?
到我唔珍惜你
你又話唔想無左我
你死開la
我要既唔係比到物質而比唔到安全感我既男人
我自己習慣左無你既生活;]
|