愛係犧牲,不計較付出和回報成正比!!!
軒;
我當過她的角色
我懂那種感覺
會很痛很痛的
所以
你不能傷害她
漸漸陷入不安中
I'm so sorry.

有一種愛叫放手
放過大家?!
愛上我是一個錯
♥ 我地一開始就計錯數♥
♥ 我地兩個系吾同背景既人
計吾反岩架`
感情從來都無得計-
♥唔岩就係唔岩
好對吾住
我始终不能這樣做 ·····
哭了 是因為太愛嚒 ?
不捨得也許還是要舍得 ··· ♥
明明成日叫人放棄同叫人去去清醒;但原來最唔清醒同最放棄唔到個個係自己;]
用心去愛一個人係好辛苦無論佢傷過你幾多次依然對佢死心塌地
比反d野我!!!!
|