| «‹ September 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 24 日 星期二  |
2009-11-24  | 分類: 未分類 | |
呢排過ga日子好頹同好悶,
唔知點解番到學就好想訓,
好難專心聽書,
如果再係甘落去就真係死得.
睇泥我都係要開始早d訓啦......
真係想快d到星期5a,
旅行+唱k,真係好正!!!
| | 發表時間:2009-11-24 11:15 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Ken_W 於 2009-11-24 11:58 PM 發表:
cmcm~
|
|