| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2010 年 7 月 24 日 星期六  |
| 2010-07-24 |
分類: 未分類 |
今天,終於沒那麼悶了,由於天氣不錯,所以家父和家母終於允許我去踏單車了。
花園的花盛開,撲鼻而來的就是那陣陣花香和草香,我悠閑地在花園待了整整一個早上。之後我回到客廳,我看見的表伯遠道而來拜訪我們。我們都十分欣喜,之後,我們談天說地,好不愉快。
用過午餐後,表伯(他都喜歡歷史)答應把書<我的前半生>借給我,現在我正期待他下次的來臨呢!
|
2010-07-22  |
分類: 未分類 |
廣州o既天氣都吾多好,原本老豆諗住開車去玩,
but天雨關係,搞到成朝係狗房玩狗。-_-
食完飯去左老豆間廠,係待客室睇電視睇左一個下午(無聊)。
之後開車番屋企,因為老豆同媽咪話地面濕,所以吾比係花園踩單車(又睇電視)T.T。 |
2010 年 7 月 21 日 星期三  |
2010-07-21  |
分類: 未分類 |
今天真是個bad day,
本來shopping變Maths day!
練習一課接一課,
真係寧願去上課,(補習)
天陰陰,
雨綿綿,
打風日子真難過!
|
|