唉 今晚好慘 無錢叫雞呀 只好打飛x啦 上左個咸網之後 諗著打嫁啦 點知隻手凍到條小雞雞縮陽 傻下傻下都唔知點算好 只好忍1晚 第2日去睇醫生啦 去到個醫生同我講:你咩事牙 我答縮陽 佢問點解會牙 我就真係答唔出啦...唔通同佢講琴晚無錢叫雞 打飛x點知天氣太凍凍到條野縮陽咩 只好亂up啦 見完比左幾粒丸仔我 2千蚊!!!吹脹 因小失大添 失察早知比500蚊叫雞啦 喔 好貼不回嗎!?????????不屌你老母不爽嗎 on9仔嗎 唔洗望 係你啦 西英2c 很有型嗎 啡金頭好有種嗎 番學校比老師屌很高興嗎 傻仔 係你啦 仲望 仲睇 mozabcde 話你呀傻西 玩你blog有證據咩^^!?我係你個blog見唔到我留過cm呢點解呀@@ |