化學--69
有人認為我一定留班 我同佢廣我依家吳玩啦..一定要發圍
多謝 玲玲姐.小婷.冰.芝姐.萍姐.肥和....... 太多啦 之後重要辛苦你地幫我溫
我冇忘記過我同你之間的約定...但我之前冇去用全力去挽留.依家希望可以有機會比我. 我會用一種真心真意的態度去對待
努力呀...太多人十卜我啦....lili一早睇死我..一定要發比佢睇..
知道有2戈fd 佢地散左...希望佢地大家都快d復原啦...
online reading回歸了......一定比心機去do..
i can pass s1 test and exam .you will help me..?
|