|
2009 年 10 月 3 日 星期六  |
| 中秋 |
分類: 未分類 |
今日係中秋 我好無奈 但係晚上 我同一班白痴玩 之後玩到10:30左右 番茄要back home 我就同佢back home 哈哈!
|
2009 年 10 月 2 日 星期五  |
| 音樂劇 |
分類: 未分類 |
今日係音樂劇公演 完本係中一就公演 但係H1N1就唔演直到中二 今日我地管樂係到玩 不過今日見唔到你嘅微笑 我到無咩好開心 哈哈! |
2009 年 10 月 1 日 星期四  |
| 國慶 |
分類: 未分類 |
今日係國慶 so全個香港d人唔洗 返工同返學 我到唔明 b小姐明知a先生有女性朋友 但係b小姐到要鍾以a先生 D男女關係真煩 哈哈! |
2009 年 9 月 30 日 星期三  |
| 工作 |
分類: 未分類 |
今日 我收到2件工作 第一件係有關 男女關係 第二件都係有關 男女關係 不過係分手 男女關係真煩 哈哈! |
2009 年 9 月 29 日 星期二  |
| 生病 |
分類: 未分類 |
今日我病左 因為我琴日林左成日雨 唔病就其! 哈哈! |
|