(一早起床,清新開朗)今日天晴好...又開心...我老母今日冇同我細佬鬧架la!!真係好~不過離我要番學同派成績表既時間又快到la=.=遲d又同D Fd子去睇戲...
今日我細佬又同我老母鬧架...唉><點解我要出生系呢個家庭架-3-"好撚煩呀!!我吾想再做''和事佬''呀= =我細佬成日都頂老母嘴...所以我成日都約fD子出黎玩玩...,本來仲諗住系屋企做下''自閉仔''點知佢地又鬧架...例如:
1.我細佬話我老母整野吾好食
2.我老母話我細佬識D豬朋狗友
點知佢鬧鬧下又系鬧尻我識D豬朋狗友
我好撚憎我家人呀!!><
今日無聊到白痴...又想打機...但係...又唔知玩咩好...得100蚊-_-咁少錢><無乜好做@@D fd又冇聯絡...但係佢地前幾日都有聯絡既...但係同佢地玩...真係死比你睇+,<哇...同佢地打通...又要請佢打機同食野...佢地最少食2個杯麵2枝野飲...加埋起碼要100幾蚊,所以諗住以後唔同佢地打機同玩...仲諗住識過D新fd子...就係到識D fd子啦...想做我d FD~就加我
msn:[email protected]
某天有某隻兔子跳進藥房問說
兔子:老闆,你們有沒有賣紅蘿蔔??
老闆笑笑回答說:沒有
次日,兔子又跳進來問說
兔子:老闆,你們有沒有賣紅蘿蔔
老闆:沒有!!!第三日
兔子又跳進來問有沒有賣紅蘿蔔??
老闆:我們沒有賣!!
你再進來問我就剪掉你的耳朵!!
第四日兔子跳進來問
兔子:老闆,你們有沒有賣剪刀??
老闆:沒有!
兔子:那你們有沒有賣紅蘿蔔???
老闆:!@#$%%^
一天和朋友到sogo對面的咖啡店,討論了半天之後, 朋友很興奮的準備要點它們的招牌冰沙, 結果我在一旁聽到的對話如下: 我朋友:「小姐,我要一個**冰沙。」 店員:「好的,請問您冰沙要冰的還是熱的?」 我朋友:「........................嗯......我要冰的....」 我:「.........................」