首先係到講聲sorry= =因為琴日無打到,呢2日都無回到cm俾你地><
因為呢排玩楓之谷玩到傻左= =等閒都去睇下,真係男女老幼都岩玩既game^^
今日就係端午節啦= =唉...年年都係咁架啦=0=所以覺得無咩咁特別= =
點解依家打?因為我驚夜晚掛住玩又唔回你地囉^^