今日又係咁過...
雖然係好舒服,好悠閒,但係過慣左都唔係咁開心..
前幾日睇左段片,令我諗番起細個果陣果d朋友^^
片:http://jp.youtube.com/watch?v=XG8arHFR_j8
大家有無試過諗番起呢,有時諗番真係好好笑,
但係當再諗深d既話,可能就會喊..
有無諗過依家佢地係邊呢?佢地又做緊咩呢?
令我真係覺得...第一次睇果陣真係喊左架∼
END∼