a97724302
暱稱: 波仔;)
性別: 男
國家: 香港
地區: 荃灣區
2010 年 10 月 7 日  星期四   晴天


2010-10-07 分類: 未分類

屌您老味丫-,-

呢間學校真係on99-,-

今朝特登遲到避比人捉,,,

點知放學右比人捉,,,咩料牙

放學完左個on99野,,行上班房,,行到2樓仲同人吹緊水

無啦啦比人拉左出黎-,-

右捉9我頭髮,,,

都吾撚明,,頭髮長關讀書咩事牙死on9

仲要一捉就記缺點,,,您咩料牙-,-

妖,,好吾撚想番學牙:@






訪客留言 (返回 a97724302 的日誌)


owoyan 於 2010-10-07 11:44 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kalvin0203 於 2010-10-07 10:32 PM 發表:
轉校囉!-__-xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

有諗過x)
Posted at 2010-10-07 10:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



NGJoE2 於 2010-10-07 09:38 PM 發表:
CM(;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



koei2416 於 2010-10-07 09:23 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



smile4everki 於 2010-10-07 09:01 PM 發表:
`   cm
plz r3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



smile4everki 於 2010-10-07 09:01 PM 發表:
`   cm
plz r3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



smile4everki 於 2010-10-07 09:00 PM 發表:
`   cm
plz r3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



acbbiou212 於 2010-10-07 08:54 PM 發表:
CMCM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



A95032108 於 2010-10-07 08:50 PM 發表:
CM`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CYM_mAn 於 2010-10-07 08:49 PM 發表:
so sad日日俾人捉!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]