
今日o既時間過我特別快
我feel到每逢day5都係好快過
我諗係因為上d比較好玩d
仲有帶勁少書囉
今日馬忠冇番
覺得冇左佢會悶d
今日i.t堂超搞笑
首先我做左
我要做果d野先
跟住
我就無聊上下網囉
我去左喪屍個
個人網站
我入到去冇咩特別啦
問題就係呢度
點解會咁搞笑呢?
我一路拉下睇
就見到一d影片同相
我發覺到d野
原來喪屍個口合唔埋
幅相係咁,連影片入一路都係合唔埋
個影片入面見到
喪屍大戰鋼豬
鋼豬拎住把剪草果d"教"剪
一路剪喪屍
真係笑到我灘左係地下呀
仲有原來吳曼妮唔識踩單車呀!!
嘿嘿*








