2008 年 6 月 12 日 星期四  |
殺蛾記-V-  |
分類: 未分類 |
自問我自己係1個極怕小昆蟲既人
極怕[蜘蛛,,蟑螂,,飛蟻,,飛蛾]((欣應該知我怕蟑螂)
今日既主角係你喇~飛蛾
自誇1下先-V-我太有小聰明喇
我發明左E個~痴痴棒-0-
材料:膠紙大量,,BBQ叉*1-V-
我將膠紙有痴力戈面向外包
加上1個BBQ叉~
將個痴痴膠紙痴起BBQ叉尾[吾係叉位]
睇著隻昆蟲
3
2
1
GO!
1野痴住左~
雖然我好愛小動物
不過我極怕小昆蟲
TRY TO MAKE IT!
TO KILL YOUR BUG !!
IS VERY FUNNY
BUT YOU SHOULD CAREFULLY,,BECAUSE
SOME THE BUG CAN FLY-V-
我樓下既人,,真係SORRY_V_
因為隻飛蛾飛,,
嚇到我勁尖叫-0-
聽過我嗌既人,,1定怕XD
103.3分貝
點解我仲記得?!
我個舊舊舊舊BLOG有寫XD
|
|
|
~~~~~~~~~~~~CM到!! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~(考試)加油>~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~By: 雯
|
網主回覆
你看來像瘋了!
You Look So Crazy! Posted at 2008-06-13 07:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
cm牙.. 我都好怕e d嫁.. e 個cm令你吾會再怕e d 既.. 考試加油牙.. 努力.... by 屁.
|
網主回覆
點睇我都吾會好得去邊
你要加油+口+ Posted at 2008-06-13 07:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|