0h!My Bl0g - @┌┐@~くくく
變身可愛既Kururu X3
 
2008 年 6 月 20 日  星期五   晴天


窮....... 傷心 分類: 未分類

雖然...

我中2買野

比人1種感覺[吾算窮]

其實....只係1種假現象

起香港,,個個人都差吾多有1部 PSP /PS2 /NDS 

不過我1部都冇

日日只可以等我家姐個NDS充電而佢又出左街先可以玩

雖然,我真係好中2狗仔...不過,,我係好想要自己既NDS

今日出去食壽司,,同枱11人,,都有4人有NDS..得我1個冇

有1刻係勁想喊

不過太多人...

返到屋企,,

沖涼先喊出尼

就算比人恰

我都吾會講出尼......

否則屋企人又會鬧我

點解我會出生既1個甘既家庭架.....

無時無刻

都有1個想法

就係死

我既金句:做人做到甘吾開心,,死左去咪仲好

希望墨魚個頭冇甘痛喇t0t

 

 




訪客留言 (返回 aH_Fon 的日誌)





aH_Fon
暱稱: -范小狗✦川獺-
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
Be Smile~
留意以下對話
喵=3
oh....no....
101問?!
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 67
今日人氣: 5
累積人氣: 3562
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
咩樂`Pandaa`
咩樂`①Panda`
Mer0`②-Panda`