今日生日^^
好多present=]
但重要的係大家的心意
so,唔送都送都得嫁
呢句講完天日比人打
多謝你們--------智障的朋友們
你們的心意我收到了
lunch...
好開心...好感動...不過冇喊-.-
多謝6+的大大大夾
好有創意,好得意xp
我會夾去3103check頭
你果張野比智障拎左做生日卡-.-
多謝葉智障的筆盒
好令
但唔該你改番----
你係智障的xd
唔係高智商,ok??
多謝黎23
收到了你的心意:)
多謝銦
我都收到了你的心意^^
多謝hady
我知你係整左好耐(:
好有心意呀!!
多謝darling
好多present
都好美呀!!讚!!!
我好中意呢=]
多謝kristy
唔洗驚
我好中意你份生日present
好香xdd
好有心意呀!!!讚!!!
你知我皮夫唔好t3t
你真有心,真留意我!!
多謝大家的生日快樂
我好開心
你們的笑容好好xdd
(今日聽到妳的生日快樂
好開心
我知道妳係出至真心xp
笑容很真
hope we can keep happy mood together;)
唉
今日比人坤我飲左林林枝野
|