好攰呀
今日上完堂知後
就去黎23鋪頭附近食野
佢呀媽唔比我地著冷衫
我地去食雲吞麵
好大碗
我咩都食曬
勁^m^
其實比面黎23
食完就陪我呀媽去尖沙咀睇醫生
第一次去陪我呀媽去
我企係個lift前面
點知個到要係側面排隊
比人啤住曬
知後走番去隊尾xd
睇完就同6+去買野^#^
搭地鐵返去果時
去買飛
點知張卡用唔到
d人睇住曬
就走去客戶服務中心
佢比錢我買過
點知右係用唔到/__\
我就打比大因寧
得左
終於用到^3^
食飯先
88:p
神呀,我點解會咁嫁,對唔住呀,我成日都唔信你,唉/__\
|