朝早-陳先生叫禾起身''..
-之後就番學..`
-番學好眼訓-0-''
-成個豬咁..*3*
-但禾就一訓訓下又同陳先生Sd SmS=]
-陳先生講D野好得意*
-上堂冇咩特別`!-3-`
-放學..即走@@"
-金日全日在跟陳先生SmS:]
-心情本是好好的..
-但很擔心P!nKY*!!
鬧人既Ck說-0-::屌梨`..梨老味!"
什麼覺得aH朱比人話姣梨覺得佢慘呀?..
好撚唔鋸梨囉..'' 唔該收下皮啦''_
梨好撚姣囉..成日以為自己好撚令女*
好多人刀令梨100倍囉''..
金日啤住梨又唔撚夠彊啤番禾..
咪撚以為禾真係唔敢串梨牙!
梨成日話自己好撚有料..有人撐"]]
禾就係想睇下梨有幾撚有料`
吹雞呀笨!` 打左日記又唔比人睇*
淆底就咪打出黎啦..死姣係!
{Ps:金日同晶晶..P!nKY係a1班房大叫左{死姣係}HaP!*}
|