吾介意睇耐Dwor,,, 記住送個C.M.俾我喇" =)
2007 年 9 月 7 日  星期五   陰天


ya! 今日再用返電腦喇~=0=" 愉快 分類: 未分類

放完暑假喇~!! =)"  不過暑假期間冇得用電腦NA,,, 勁慘囉~

跟住超悶囉~~ 經常留係屋企牙... =_="卡卡  今日係返學第5日喇~

>.,<"我呢~就入左3D班呢,,,,都OK喇~~ BUt吾同香Ka!一班咁囉

同羅文一班,,, 嘻嘻!!  坐我隔離個個呢係男仔黎GE.. 得我地班係

男女坐嫁炸.. mama咁喇..,,,  上左都ok多堂喇~~ d 牙sir+miss

都ok咁喇~ B!o==" B!O陳超超9野囉~~ 成日都講突特野  哈哈"

我係返學之前配左眼鏡..係粗kuan嫁,,yea yea" 勁靚仔囉~ 卡卡卡

自己讚自己,,  同香Ka!一齊去choose ge~!*  返到學都有帶住

mm...,, "吾知點解入左li一班呢,,,, 好似有d吾知咩feeling咁,,, like..

成日都會好lor咁囉...  咩都做得吾好咁wor"  why.?!   ho悲傷"

                   今日,,,終於用返電腦..感覺超正,,,吾"||                 



2007 年 6 月 29 日  星期五   雨天


呆左家中..hehe!!! 分類: 未分類

今日放假...留左係hm喔!!! 訓到12:00先起身..=00= yeahhhh" =)

原來吾返school係ho ho ho悶嫁.."!! 都吾知係hm有咩do"||  嗚嗚嗚

跟住就down左d戲黎睇.....///勁ho睇囉~~~ 睇到吾知時間.呵呵 =}

聽日要返學do dramma  超超超___不過返下都ho ge~因為吾洗咁悶ma

仲諗住之後返跆拳道天... 期待緊呢..!! =w=" 嘻嘻!!!! then去行街街.

要買勁多勁多野.."    *仲要buy sweet食... 冇野食係一件--- "苦事"----

你覺吾覺呢.?!  我知係覺嫁喇~~要食雪糕牙聽日// 'cos ho耐冇食到....

勁掛住佢囉"  嘻嘻~~wait for me ar___" =)"一齊喇香ka!,,吾ho怕x牙.

XDDD" ho喇~~聽日/之後要打過喇~~ 吾ho掛住me喇~!!  掰掰囉@ *



aRLi922
暱稱: LILI
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Hapi B-Day t0 myself
2009-08-31
Gathering
2009-08-21
2009-08-20
文章分類
全部 (308)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed