放完暑假喇~!! =)" 不過暑假期間冇得用電腦NA,,, 勁慘囉~
跟住超悶囉~~ 經常留係屋企牙... =_="卡卡 今日係返學第5日喇~
>.,<"我呢~就入左3D班呢,,,,都OK喇~~ BUt吾同香Ka!一班咁囉
同羅文一班,,, 嘻嘻!! 坐我隔離個個呢係男仔黎GE.. 得我地班係
男女坐嫁炸.. mama咁喇..,,, 上左都ok多堂喇~~ d 牙sir+miss
都ok咁喇~ B!o==" B!O陳超超9野囉~~ 成日都講突特野 哈哈"
我係返學之前配左眼鏡..係粗kuan嫁,,yea yea" 勁靚仔囉~ 卡卡卡
自己讚自己,, 同香Ka!一齊去choose ge~!* 返到學都有帶住
mm...,, "吾知點解入左li一班呢,,,, 好似有d吾知咩feeling咁,,, like..
成日都會好lor咁囉... 咩都做得吾好咁wor" why.?! ho悲傷"
今日,,,終於用返電腦..感覺超正,,,吾"||
|