今日同angel+刀郎一齊出去...原本話去跑步GE~~跟住冇去到...卡卡
去左行街街...食左杯雪糕+"乜"提沙...卡卡~吾知死咁不過岩岩去左睇醫生...
超想死囉..睇左勁多次..//不過今日當係補番喇....>2<"哈哈哈!!笑到個
嘴都合吾埋喇...XDD"||不過見得好少炸...=W=可惜左少少咁囉,,,不過都好
過冇喇...//仲可以企係佢格離..勁正囉...不過刀郎..吾好同人講啵..知道冇?!
希望下次仲有機喇... >.< >3< >0< 嘻嘻~~~總之一個字喇. ." HAPI "
3月31號.....真好../// =W=
|