今日依然都係咁悶wo∼不過我踏出左我ge第一步牙
呵呵呵XDD∼=0=”係咪好想知係咩呢..?
自己諗下喇∼∼我打算31號出左玩牙.><"||
5知會有咩阻滯呢..希望冇喇∼∼咁難得我願意出街∼
係咪先∼∼=="E+開始搵緊人喔∼∼唉..個個
人都唔出得街ge∼--”真係咁乖係屋企溫書ma.?
9到我搵左咁多個都話唔出得..有D心淡天..卡
不過好彩..都比我搵到姐..YA∼!?!1||||
好喇∼∼好夜喇∼∼眼訓..-0- GD NiGhT
今日係聖誕節喔∼EVeRYBodY=聖誕快樂!
我好悶牙∼∼聖誕都要自己1個人過wo∼好寂寞天..
XDDD∼∼今年Ge聖誕一定D都唔快樂//o_0
今日竟然有人問我一D我5識點答ge野.比佢嚇親天.
><”我相信有人會明係咩野ge∼呵∼!算喇∼∼
難得今日咁開心..我就..><""|||5打咁多野喇
哈哈哈∼∼5阻D人出街喇∼∼唉唉唉唉.. ∼∼
PS:頂∼日記個背景好Q樣衰..唔知點整返好.><”