昨日上art堂..
miss話我冇禮貌..
and嘈佢上堂喎']
我只系講左1句野 ''個位系您1開學就系咁坐架啦''
咁就要留堂...記埋記囉!!
啤咩啤呀!?
今日..1返去就搜書包.
咩事!? (好彩冇拎電話返去)
又搜唔到野喎
哂時間....超
((邊Q個咁無聊去報串..賤精))