|

|
2006 年 11 月 3 日 星期五 |
|
UT`
今日第1日測驗!琴晚訓得好好*今朝亦好似平時甘返學.搭車都係溫溫溫-返到去睇左陣就落去排隊`想不到格離GE竟是男仔!可惜佢地要上去LIST-冇機會睇佢咩樣-3-
第1測係IS`真係冇咩好講!唔合格係應該GE*T^T之後F1落哂黎.原黎個男仔甘矮甘樣衰!有個細路好可愛AR*好中2玩佢
跟住中文*都唔知個男仔乜事}成個姚2珍甘--真係比佢玩死!中文都OK`希望合格LA*最尾測通識!幸好做得哂' 之後開埋LOCKER走啦!去到輕鐵站牙翠冇拎到M作業!OH...要返學校`餓死我啦!
搵返張細個ge相`好好好幼稚- -

刊登時間︰2006-11-03 03:08 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 63 | »
|
|