今日64wor,有冇人去左維園啊xD
比d相你地睇下先啦
夜晚冇野做,岩岩睇有線有個維園既竹光晚會...
比d我屋企夜晚既相同NBA既決賽相你地睇下先^o^
就考試啦,,,死火啦 1D野都冇溫過 其實係我唔想溫xD