好唔開心啊;(
數學又得0分,我都真係唔想,有邊個會想有0分架?
啊sir話我果d野好撚入耳;(
之前唔讀真係覺得冇咩野
但係比個撚樣話一話我可能醒左;(
''有好多老師都想幫你'' 你唔理都冇計 讀ive都冇撚用 我哭了 ;)
ilovemycwybaby ;)