唉!!!睇完人地d日記,我發覺我d日記好唔掂,
都唔知自己講咩而且短得很...
d兩日都係無無聊聊的渡過...唔係
打機就係做暑期作業....
我發現d暑期作業都幾深的,都唔識
點做,一唔識做就打機,愈唔識做
就打得愈狠,終於一日做得十幾業...
唉...真是失敗...
SORRY呀!!!我昨晚實在跑得太盡了,跑到今日行都行唔到...唉!所
以昨天冇打日記sorry!!!
我呀媽昨日終於比我同同學係暑期去camp了
真的很很很開心呀!!!
今天真是開心,同班fd打波,而且就放暑假了,
真是十分期待那成績表呀!唔知成績係點呢?