2011 年 1 月 21 日  星期五 晴天


終於都考完啦!!! 分類: 未分類

好嘢!!!又可以放鬆一下啦!!!
唉...不過聽日都要返一返去
因為...要攪返比賽單嘢+400字嘅設計解釋
噢...真係好想聽日放自己呀!!!
但係唔整嘅話,
下星期六拎去中大...
唉...點算好呢???



哈哈...我發緊夢,可以拎到嗰優異獎~~~






訪客留言 (返回 a_n 的日誌)


ivan675320 於 2011-01-21 01:12 AM 發表:
加油!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX!!!
Posted at 2011-01-22 12:52 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]








暱稱: Nky.C
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
MORE...
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新日誌
加咗 Google+ 了!
噢...明日返下午
《電腦學會》招才
English Performance ...
忙呢!
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann