| «‹ December 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 7 月 4 日 星期六  |
成日係屋企打機- -''  |
分類: 未分類 |
今日11點幾起身
之後就開機玩
洛雨又吾知去邊到玩好- -''
成日就係咁過左
浪費-3-'
|
|
|
kk6353 於 2009-07-04 07:28 PM 發表:
浪費嗎? 找我丫.. 我的懷抱在等你的!!!
|
網主回覆
好哇-3-哈哈' Posted at 2009-07-04 07:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|