今朝8點鍾起左身...就打比肥天喇..死朱朱.又話打比我叫我起身....搞到我係咁打比你.....凸凸凸
9點幾到同牙肥天食早餐喇....知後就打比朱朱啦...我地就坐車去坐船喇...跟住就過左香港喇.
知後落船去搭地鐵...點知咁到見到熟人.傾左兩句就去到旺角喇....
係旺角戈邊戈間商場行左幾戈鍾..悶到爆- -...不過我睇戈樣野到睇左4個鍾到.最後到有買到.(Happy)去香港到係買戈樣野咋' 嘻嘻'
知後就去左尖沙咀行陣喇..
知後就番澳門喇...就搵SKY佢地喇....係咁多.0.0
唔番CM就要佢------------------->
|