不經不覺我已經好耐冇睇過『曼聯』啦
今日冇老豆同我爭
因為佢1早就揾左周公同佢1齊睇啦
哈哈哈........
我 好自覺咁喺11點前off左『天龍』
因為唔off嘅話 睇會好leg架
wow !!曼聯開波啦 
曼聯喺上半場有好多機會入波
可惜把握唔到
不過唔洗驚
曼聯系頂級球隊
佢地喺下半場 靠貝托 朗尼 迪奧夫 嘅入波
贏左啦 
門將雲達沙抖左好耐啦
今場佢有上 唱 佢系『鋼門』啊 『般尼』想入波都幾難啊
雲達沙好慘啊 佢老婆30幾歲人就中風
大家祝佢早日康復啦
wow 曼聯最終 3-0 贏左啦
|