| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2010 年 1 月 15 日 星期五  |
| 2010-01-15 |
分類: 未分類 |
今日剪左頭髪怪怪哋...
前面留陰後面燕尾
果髮型師幫我剪到好
人哋好rock琴...好怪
之後同源源去左青梅
接我大佬果D...我重e為我
大佬剪左頭髪....點知佢...
未剪.....
第2日番到學....我同肥康
1齊遲到...番到班到
D人望住我唔知咩事....
屌....原來無除耳環....
考完英文...個果陳sir
叫全班落去...我同
肥康、馬騮仔、黃然朗...
1齊走...突然黃然朗同我講
不如收我做令....我o曬咀..
|
網主回覆
得得......我唔會收佢....我連自己都未搞點自己.... Posted at 2010-01-20 10:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55....我都覺.... Posted at 2010-01-17 08:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|