今日熱到攞命呀,搞到我要攞把扇番學校,最衰係攞到番去俾班同學搶,搞到我自己都冇得撥,熱到我死死下,不過,最後我同個fd不停叫阿sir開阿sir先開炸,high爆我地.今日默書好多字唔識呀!死梗啦!標準分仲係90分哦!唉~不過我知精英班係咁咖啦!
我同d fd今日不停傾計,傾到上堂都仲傾,結果比老師散左一大餐.
我終於唔再love佢啦!依然都係love之前果個,好嘢!唔駛同個扒女争.