``★仍會偷窺你網上日記去知道*!'.-]
常未令人滿意
原來是我幼稚
 
 
 
aaaoscar

暱稱: Oscar
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 
尚無任何好友

                 
  
2005 年 12 月 21 日  星期三 晴天
聯歡(ps打錯左日記板= =")
 

前個星期冇野打~所以...唔打-v-(ps 懶)

今日聯歡...

咩康樂黎

乜都冇準備=~="...

之後就落左hall聽耶穌

 之後就番左屋企

打機,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

------------------------------------------

前幾日剪左個頭

總覺得怪怪的-3-

===================================

機會??幾時先有?

 

刊登時間︰2005-12-23 10:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 14 日  星期三 晴天
唉∼∼∼∼∼∼∼唔想理

前幾日冇心情打日記!~

今日牙SIR請我地班舊1A去酒樓食飯

超搞笑

之後數學有2堂

有隻蜜蜂入左黎

搞到我地冇左半堂XD

之後拔尖班

牙SIR唔知做乜

早左半個小時放我地

!__!正AR

之後上左停車場打籃球

之後搭車番龜

------------------------

都唔知你想點

算啦

我唔想理

唔想知

唔想問!!

刊登時間︰2005-12-14 09:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 9 日  星期五 晴天
金牌到手 愉快

琴日未有時間打日記

因為真係太累∼

金牌真係囉到啦∼

開心死

不過...同你一齊分享果時

我地都只可以係朋友關係..

講番今日

放假丫

10點起左身

本來話今日出去架

不過..d人都冇打黎

算啦......

之後就同區兆豪佢地打左陣3國(都唔係一陣= =幾個鐘頭)

之後肥杰打黎叫我去踢波

仆街林振豪又話隻腳傷

之後都係比我地捉左落去

落到去7仔

點知冇波\___/

搞錯丫= =~

之前kai豪又話要走..

我地上佢屋企-v-

之後就走左啦-3-....

今日覺得好似星期6咁

@___@~不過今日都係星期5∼∼∼∼∼

加油丫∼∼1號仔^^

================================

你早叫左我唔等..

但我諗..真係鍾意左你啦...

開心唔開心..都想同你講

一有開心事

都想同你第一個講

我知

你仲鍾意緊佢

明白,,

但我唔想放棄..

唔值得我放棄∼∼∼

我會等∼

直到我覺得冇必要再等既時候

幾耐都好∼等...

刊登時間︰2005-12-09 11:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 7 日  星期三 晴天
病... 不安

依幾日都病丫

琴晚連牙旺都冇睇

電腦都冇開,,,9點就訓左/___\

今日正到飛起丫

第4,,5堂數學比賽..

落禮堂!_!唔洗上堂XD

7,,8堂吸煙講座

我就病下病下咁坐係度

訓著左= ="

之後就捱埋拔尖...

飛番黎啦>O<

聽日中二乒乓波比賽丫

上年就囉金牌

今年希望可以囉多次啦^O^

不過病到咁= ="機會渺茫......

==============================

好憎果隻狗丫...

成日食飯都跟住哂

又冇人叫佢黎...

扮哂熟咁....

死傻KAI∼

望咩丫望∼話緊你丫

黑框眼鏡果隻4眼馬騮

又話D女仔豬扒∼又話依樣又果樣

人地豬關你乜事?

你都唔好得幾多啦∼

唉∼∼傻西∼

冇得救∼

顏子禮<--唔洗講到出口啦

刊登時間︰2005-12-07 10:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 5 日  星期一 晴天
... 熱情

依個星期話忙唔忙,,話悶唔悶

所以冇打日記XDD

星期日換左張床~

正牙..LOVE^^

今日星期一啦

仲有10日就放聖誕^^(計番學)

星期5放假~正正正

依排應該好忙喇..

加油牙!___!

=========================

一等再等..

等到幾時丫>O<

你早叫我唔等了..

不過...我認為應該等..值得等>___<

刊登時間︰2005-12-05 09:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]