前個星期冇野打~所以...唔打-v-(ps 懶)
今日聯歡...
咩康樂黎
乜都冇準備=~="...
之後就落左hall聽耶穌
之後就番左屋企
打機,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
------------------------------------------
前幾日剪左個頭
總覺得怪怪的-3-
===================================
機會??幾時先有?
前幾日冇心情打日記!~
今日牙SIR請我地班舊1A去酒樓食飯
超搞笑
之後數學有2堂
有隻蜜蜂入左黎
搞到我地冇左半堂XD
之後拔尖班
牙SIR唔知做乜
早左半個小時放我地
!__!正AR
之後上左停車場打籃球
之後搭車番龜
------------------------
都唔知你想點
算啦
我唔想理
唔想知
唔想問!!
琴日未有時間打日記
因為真係太累∼
金牌真係囉到啦∼
開心死
不過...同你一齊分享果時
我地都只可以係朋友關係..
講番今日
放假丫
10點起左身
本來話今日出去架
不過..d人都冇打黎
算啦......
之後就同區兆豪佢地打左陣3國(都唔係一陣= =幾個鐘頭)
之後肥杰打黎叫我去踢波
仆街林振豪又話隻腳傷
之後都係比我地捉左落去
落到去7仔
點知冇波\___/
搞錯丫= =~
之前kai豪又話要走..
我地上佢屋企-v-
之後就走左啦-3-....
今日覺得好似星期6咁
@___@~不過今日都係星期5∼∼∼∼∼
加油丫∼∼1號仔^^
================================
你早叫左我唔等..
但我諗..真係鍾意左你啦...
開心唔開心..都想同你講
一有開心事
都想同你第一個講
我知
你仲鍾意緊佢
明白,,
但我唔想放棄..
唔值得我放棄∼∼∼
我會等∼
直到我覺得冇必要再等既時候
幾耐都好∼等...
依幾日都病丫
琴晚連牙旺都冇睇
電腦都冇開,,,9點就訓左/___\
今日正到飛起丫
第4,,5堂數學比賽..
落禮堂!_!唔洗上堂XD
7,,8堂吸煙講座
我就病下病下咁坐係度
訓著左= ="
之後就捱埋拔尖...
飛番黎啦>O<
聽日中二乒乓波比賽丫
上年就囉金牌
今年希望可以囉多次啦^O^
不過病到咁= ="機會渺茫......
==============================
好憎果隻狗丫...
成日食飯都跟住哂
又冇人叫佢黎...
扮哂熟咁....
死傻KAI∼
望咩丫望∼話緊你丫
黑框眼鏡果隻4眼馬騮
又話D女仔豬扒∼又話依樣又果樣
人地豬關你乜事?
你都唔好得幾多啦∼
唉∼∼傻西∼
冇得救∼
顏子禮<--唔洗講到出口啦
依個星期話忙唔忙,,話悶唔悶
所以冇打日記XDD
星期日換左張床~
正牙..LOVE^^
今日星期一啦
仲有10日就放聖誕^^(計番學)
星期5放假~正正正
依排應該好忙喇..
加油牙!___!
=========================
一等再等..
等到幾時丫>O<
你早叫我唔等了..
不過...我認為應該等..值得等>___<