|
2007-10-13 |
|
朝早起左身
8點鐘就開機
8點3,4先開始玩
玩到9點9...
就換衫番英文班
11點40分就放左我地走lu
太好啦!
之後由房室去到馬路果邊
詩同yuko都響度爭企邊個位
yuko話要企中間
詩話要同我企
跟住過左馬路
同yuko分開左
要迫住要同詩一齊行=0=
跟住佢係咁痴埋黎
好憎佢呀
跟住勁推開佢
番到屋企
玩左一陣機
訓到6點=0=
7點幾~
跟住大家姐突然一野打落黎
超痛
我bill曬眼水..

要做功課lu>_<
|
|
刊登時間:2007-10-13 10:04 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
你姐 於 2007-10-14 09:48 AM 發表:
|
網主回覆
哈哈..沒想到你會看到呵呵~~ Posted at 2007-10-19 04:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|