晴天 2007-10-13

  
 現正播放:小手拉大手 (梁靜茹)   歌詞請進

 

 

朝早起左身

8點鐘就開機

8點3,4先開始玩

玩到9點9...

就換衫番英文班

11點40分就放左我地走lu

太好啦!

之後由房室去到馬路果邊

詩同yuko都響度爭企邊個位

yuko話要企中間

詩話要同我企

跟住過左馬路

同yuko分開左

要迫住要同詩一齊行=0=

跟住佢係咁痴埋黎

好憎佢呀

跟住勁推開佢

番到屋企

玩左一陣機

訓到6點=0=

7點幾~

跟住大家姐突然一野打落黎

超痛

我bill曬眼水..

要做功課lu>_<

刊登時間:2007-10-13 10:04 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






訪客留言 (返回 aammyylluuii 的日誌)


你姐 於 2007-10-14 09:48 AM 發表:
丫...我是沒有意的
不要怪我啦 好不好?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..沒想到你會看到呵呵~~
Posted at 2007-10-19 04:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





aammyylluuii
暱稱: Amy
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
許多許多......
2008-05-08
2008-04-05
飲茶&行街街
復活假~
文章分類
全部 (257)
2B大件事! (7)
小手拉大手 (19)
不想睡 (10)
平日的生活 (174)
我的最愛 (16)
往心里探險 (24)
亂噙廿四 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Shan
巴哈
窮人亂談