晴天 2007-11-06

  
 現正播放:小手拉大手 (梁靜茹)   歌詞請進

 

 

今日好黑仔

lunch食完波餅

跟住就隨手拎左

小肥羊既math書同筆袋掟過去

咁岩掟完之後佢就番黎= =

俾佢整瘧一野

隻手就破皮= =....

放左學之後就去左圖書館還書

仲借左6本書...haha

好彩我係圖書館管理員

唔係都借唔到咁多本書.....

刊登時間:2007-11-06 05:18 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  






訪客留言 (返回 aammyylluuii 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





aammyylluuii
暱稱: Amy
地區: 葵青區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
許多許多......
2008-05-08
2008-04-05
飲茶&行街街
復活假~
文章分類
全部 (257)
2B大件事! (7)
小手拉大手 (19)
不想睡 (10)
平日的生活 (174)
我的最愛 (16)
往心里探險 (24)
亂噙廿四 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
Shan
巴哈
窮人亂談