|
|
2010 年 5 月 17 日 星期一  |
2010-05-17  |
`★分類: aBoUt Me;] |
今日返學又集隊.
I saw you*v*
之後返課室. 班主任課.
都吾知做過D乜-_-.!
之後上p.e.
有D毛毛到毛毛既雨xd
玩完投球就自由.
之後吹bb.
去換衫.
食完野返課室.
上堂.
lunch. 打波.
因為行左第2條路所以見吾到佢.
之後打波.
愈黎愈多人.
之後又少返d人-_-.!
完左. 返課室.
上堂.
放學.
冇去李sir個補課-_-.!
聽日死得o_o
之後同粉粉去左天悅買核突膠.
買左2樽*v*
黃+紫色:D
系到屋企之後.On msn.
見無聊開左msn聊天紀錄黎睇.
原黎之前你都有緊張過我.
但系我發覺吾到.
`♥I'm sorry. is tIme to let you go:D
等了1y5m18d 應該要完了吧.
很痛苦;受夠了(:
做朋友算了. 你對我重視.'
我已經心滿意足:D
|
| ♥出爐時間:2010-05-17 10:46 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
|
|
TOBLER 於 2010-05-18 07:51 PM 發表:
cm:)
|
|
|