table{filter:Alpha(Opacity=50)}
-    ★流星假使比哭聲心軟 我笑著去許愿 如果等到的只得幽怨 也是我心愿(!)
aaroneverluv
暱稱: `♥sim2ت
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
每月文章
文章分類
全部 (294)
aBoUt Me;] (59)
雜錦` (155)
fD:D (39)
HoMe*~] (2)
sChOoL''x] (16)
未分類 (23)
2010 年 5 月 17 日  星期一   晴天


2010-05-17 感動 `★分類: aBoUt Me;]

今日返學又集隊.

I saw you*v*

之後返課室. 班主任課.

都吾知做過D乜-_-.!

之後上p.e.

有D毛毛到毛毛既雨xd

玩完投球就自由.

之後吹bb.

去換衫.

食完野返課室.

上堂.

lunch.  打波.

因為行左第2條路所以見吾到佢.

之後打波.

愈黎愈多人.

之後又少返d人-_-.!

完左.  返課室.

上堂.

放學.

冇去李sir個補課-_-.!

聽日死得o_o

之後同粉粉去左天悅買核突膠.

買左2樽*v*

黃+紫色:D

系到屋企之後.On msn.

見無聊開左msn聊天紀錄黎睇.

原黎之前你都有緊張過我.

但系我發覺吾到.

`♥I'm sorry. is tIme to let you go:D

等了1y5m18d 應該要完了吧.

很痛苦;受夠了(:

做朋友算了.  你對我重視.'

我已經心滿意足:D

♥出爐時間:2010-05-17 10:46 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]      ♥cOMm3nT(;
別說對不起 因為我還 ;





訪客留言 (返回 aaroneverluv 的日誌)


Siu_yi31 於 2010-05-18 09:53 PM 發表:
cM;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TOBLER 於 2010-05-18 07:51 PM 發表:
cm:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



joyce0910 於 2010-05-18 07:03 PM 發表:
cm:p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Manjaiiixd 於 2010-05-18 06:03 PM 發表:
my wife:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siudinxb 於 2010-05-18 06:29 AM 發表:
comment:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



qwer12342 於 2010-05-17 10:49 PM 發表:
等邊個等甘耐
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





日誌統計
文章總數: 294
留言總數: 2425
今日人氣: 13
累積人氣: 9967
最新文章
my dear wunwun:*)
:*)
:(
:)
singing contest:D
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客