|
|
2010 年 7 月 16 日 星期五  |
~3~"  |
`★分類: aBoUt Me;] |
攰~_~"
由星期三開始返到今日.
已經返左3日工拉.
日日都系企.
又多人.
D野食又熱.
燙到手指紅哂:'(
我會加油.
大家吾比讚我勤力xd
|
| ♥出爐時間:2010-07-16 09:50 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
2010 年 7 月 15 日 星期四  |
sigh/_\  |
`★分類: 雜錦` |
今日返工拉. 11點企到晏就6點. 企左8個鐘. 攰爆~_~" 630放工. 返屋企換衫. 之後去左天悅搵糯米子佢地. 之後去左海濱hea. 10點多返家了:-D LAIPUIMAN/_\ I feel so sad/_......
(閱讀全文) |
| ♥出爐時間:2010-07-15 01:51 AM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 147 | »
|
|