|
|
2010 年 4 月 26 日 星期一  |
/__________\  |
`★分類: aBoUt Me;] |
睇到個消息真系傷心.
之後同某位好友講.
點知佢靜系識得問幾句就算.
之後仲掛住同我講佢自己既愛情.
灰上加灰.
原來呢D就叫做朋友.
顧自己果個多過朋友.
枉我平時仲成日聽你講你同佢發展成點.
有事當我系寶;冇事當我系草嗎'?
好討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭
討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭
討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭
討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭
討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭
討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭
討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭..
今日又見到你.
原來我忘記吾到你/_\
你與那個她在一起好像很快樂:D
這樣的話. 我也會祝福你們.
-------------------------------------------------------------------------------------------
淚水假使淹蓋了眼睛 哪位可處理
如果哀傷都也可伴隨眼淚 點點滴去
我抱著頭肆意失聲痛哭 難道有罪:$
慢慢的我已經離不開 因為我已愛上你了:D
沒有任何原因的 如果我說愛你 能不能永遠相信
今天我喊不出但是實在好傷心
講一句I Don't Care 極度受傷的聲音
你變改的心是屬別個他
無需要再害怕 我就當放假
你就放過我好嗎
多麼憎我太慢才識你
太想走近 竟使我放慢腳步
人越近傷心更早
我太驕傲 情愿用笑聲 代愁云密布
不講一聲的愛是最好
轉身必須比眼淚更早 可惜你未知道
|
| ♥出爐時間:2010-04-26 11:17 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
2010 年 4 月 24 日 星期六  |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 147 | »
|
|