table{filter:Alpha(Opacity=50)}
-    ★流星假使比哭聲心軟 我笑著去許愿 如果等到的只得幽怨 也是我心愿(!)
aaroneverluv
暱稱: `♥sim2ت
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
每月文章
文章分類
全部 (294)
aBoUt Me;] (59)
雜錦` (155)
fD:D (39)
HoMe*~] (2)
sChOoL''x] (16)
未分類 (23)
2010 年 4 月 26 日  星期一   晴天


/__________\ 傷心 `★分類: aBoUt Me;]

睇到個消息真系傷心.

之後同某位好友講.

點知佢靜系識得問幾句就算.

之後仲掛住同我講佢自己既愛情.

 灰上加灰.

原來呢D就叫做朋友.

顧自己果個多過朋友.

枉我平時仲成日聽你講你同佢發展成點.

有事當我系寶;冇事當我系草嗎'?

好討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭

討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭

討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭

討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭

討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭

討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭

討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭討厭..

今日又見到你.

原來我忘記吾到你/_\

你與那個她在一起好像很快樂:D

這樣的話.  我也會祝福你們.

-------------------------------------------------------------------------------------------

淚水假使淹蓋了眼睛 哪位可處理

如果哀傷都也可伴隨眼淚 點點滴去

我抱著頭肆意失聲痛哭 難道有罪:$

慢慢的我已經離不開 因為我已愛上你了:D 

沒有任何原因的 如果我說愛你 能不能永遠相信

每天想著你已變成習慣 一直幻想你在我身邊
 

今天我喊不出但是實在好傷心

講一句I Don't Care 極度受傷的聲音

你變改的心是屬別個他

無需要再害怕 我就當放假

你就放過我好嗎

多麼憎我太慢才識你

太想走近 竟使我放慢腳步

人越近傷心更早

我太驕傲 情愿用笑聲 代愁云密布

不講一聲的愛是最好

轉身必須比眼淚更早 可惜你未知道

♥出爐時間:2010-04-26 11:17 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   ♥cOMm3nT(;
別說對不起 因為我還 ;


2010 年 4 月 24 日  星期六   晴天


2010-04-24 `★分類: aBoUt Me;]

好悶牙.

冇人搵我出街;o

系屋企冇野做.

變左透明人-_-.! 

♥出爐時間:2010-04-24 11:57 AM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   ♥cOMm3nT(;
別說對不起 因為我還 ;


日誌統計
文章總數: 294
留言總數: 2425
今日人氣: 31
累積人氣: 9818
最新文章
my dear wunwun:*)
:*)
:(
:)
singing contest:D
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客