table{filter:Alpha(Opacity=50)}
-    ★流星假使比哭聲心軟 我笑著去許愿 如果等到的只得幽怨 也是我心愿(!)
aaroneverluv
暱稱: `♥sim2ت
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
每月文章
文章分類
全部 (294)
aBoUt Me;] (59)
雜錦` (155)
fD:D (39)
HoMe*~] (2)
sChOoL''x] (16)
未分類 (23)
2010 年 2 月 28 日  星期日   晴天


t0day(: 作嘔 `★分類: 雜錦`

今日勁早起左身;

之後玩電腦玩到1-2點幾.

寶寶本身話同冬冬+蕉蕉去睇影.

之後寶寶晏左出去;所以睇吾到.

之後去左整野.

整到4點幾.

上左耀東.

同肥肥狗;孫撻;寶;嬌;蕉;冬打波.

之後上左嬌屋企陪佢換衫.

之後落返去搵撻同肥肥狗.

佢地走左.

留左個波比我地打.

走果陣打比肥肥狗;

叫佢落黎攞波.

之後過左海濱飲酒.

飲左2罐咋.

寶寶同mandy過左i-one.

之後蚊;蕉蕉;冬冬;冬冬家姐好似去左接人;

牙嬌同糯米子去左i-one搵寶寶.

我就返左屋企拉.

返到屋企冇人.

之後換衫.

feel到有D想嘔~_~"

叼~~~~~~~~~~

♥出爐時間:2010-02-28 03:45 AM  [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   ♥cOMm3nT(;
別說對不起 因為我還 ;


2010 年 2 月 24 日  星期三   晴天


w0w$ 不屑 `★分類: 雜錦`

今日返學見吾到佢牙v3v

考數學'

好多都吾識做.

鬼叫數學吾系我強項咩~_~.

放學系學校hea左陣就走左.

去柴公坐左陣之後返skw.

之後上左肥晴屋企.

勁撚多人囉咩料-.-"

系度睇鬼片同十月圍城.

十月圍城勁撚好睇囉......

(閱讀全文)

♥出爐時間:2010-02-24 07:25 PM  [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   ♥cOMm3nT(;
別說對不起 因為我還 ;


日誌統計
文章總數: 294
留言總數: 2425
今日人氣: 52
累積人氣: 9839
最新文章
my dear wunwun:*)
:*)
:(
:)
singing contest:D
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客