|
|
2010 年 2 月 28 日 星期日  |
t0day(:  |
`★分類: 雜錦` |
今日勁早起左身;
之後玩電腦玩到1-2點幾.
寶寶本身話同冬冬+蕉蕉去睇影.
之後寶寶晏左出去;所以睇吾到.
之後去左整野.
整到4點幾.
上左耀東.
同肥肥狗;孫撻;寶;嬌;蕉;冬打波.
之後上左嬌屋企陪佢換衫.
之後落返去搵撻同肥肥狗.
佢地走左.
留左個波比我地打.
走果陣打比肥肥狗;
叫佢落黎攞波.
之後過左海濱飲酒.
飲左2罐咋.
寶寶同mandy過左i-one.
之後蚊;蕉蕉;冬冬;冬冬家姐好似去左接人;
牙嬌同糯米子去左i-one搵寶寶.
我就返左屋企拉.
返到屋企冇人.
之後換衫.
feel到有D想嘔~_~"
叼~~~~~~~~~~
|
| ♥出爐時間:2010-02-28 03:45 AM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
2010 年 2 月 24 日 星期三  |
w0w$  |
`★分類: 雜錦` |
今日返學見吾到佢牙v3v 考數學'
好多都吾識做. 鬼叫數學吾系我強項咩~_~. 放學系學校hea左陣就走左. 去柴公坐左陣之後返skw. 之後上左肥晴屋企. 勁撚多人囉咩料-.-" 系度睇鬼片同十月圍城. 十月圍城勁撚好睇囉......
(閱讀全文)
|
| ♥出爐時間:2010-02-24 07:25 PM [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 147 | »
|
|