| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
2006-11-04  |
YODAY...
7點就醒左喇...
SO..超慢地做野...**
點知D時間過得甘快呢...
時間似流水丫MA~~~
丫詩打梨問我得未,,我先知9鐘呢``
蠢蠢地..*
G HO洛到去見到君子仔**
就1起番去喇...
今日HO仔5系到哇...
3個女仔-33-""
都系白白痴痴甘...``
塔左好耐車就去到金鐘了""
有個女仔同我地講解LA~~
都幾好樣A~~^^*
D野都幾好玩""
G HO就去睇戲啦...
跟住冇啦啦有5個令仔走出梨WO!!**
丫...
好鬼型=W="
塔車番去...塔車時...有1種好..好..好5G點 GA FEELING*
...I'M LOVING IT*
G HO就去左食LUNCH~~
食食下就見到丫雪果D甘...
跟住行左陣街...HAHA...
就番去LU...
去左實WEI到運吉**
HAHA...-00-
跟住5點30到出左街諗住COPY D野,,
點知間野冇開,,
系TELE同丫哥嘈架丫...-33-
哼哼!衰人梨GA!!!
打爆佢個頭丫!!!!
BUT番到梨佢又對我好好WO~~~
冇野LU~~-333-
MAMI買個個超大生日CAKE番梨A~~~
$200 GA~~~好開心...
系同丫哥搞的....-33-

我都要搵個人抱下sin*
TOO:LUII**
生日快樂!!!!-3333-""I'LL BEEN KISS U...
TOO"丫兒
生日快樂!!!!!-33333333-""LOVE U SO MUCH!
TO~~丫哥""
生日快樂!!!!!!!!!!!!!!-33333-""...LOVE U TOO!!!
|
2006-11-04 11:04 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | ... | 482 | »
|