今日1早...
唔知幾多點,,畀媽咪的左起身,,*
之後換晒3就出發搭車去荃彎行街街,,
行到冇幾耐就愉期咁去飲荼喇,,
飲到好鬼飽@0@|嘔..
飲完就同大家分手喇,,同某個媽咪既fd去行街街,,*
都冇咁既心理準備...(白痴)
咪係到行梨行去,,
睇令野,,買令野,,行令野,,
之後個媽咪ga fd就話佢home有隻狗,,
我就發左神經咁拉住個ee講隻狗d野,,
最後咪去ee屋企玩,,
哇kaka∼∼
行去果陣媽咪同ee發左神經咁..= =||好得人驚///
見到隻狗狗(笨笨)喇!
哇,,好可愛呀,,笨笨..
比我想像中既可愛好多哇!
佢講到笨笨好大隻,,
見到之後就覺得1d都唔大∼
佢仲抽水,錫左我2啜,,>口<
我仲偷左佢1張大頭相哇,,
可惜玩左個半鍾咋∼就走人lu,,
走果陣同笨笨1起絡樓..
佢睇住我同媽咪搭完車車先走哇,,
好可愛呀!>333<
之後又返返志樂買書,,
同行街,,yeyeye!!!!
|