琴晚系學校訓...打吾到qooza天''
琴日放左學系學校換左衫就去左揾becky
同becky去左太古ua睇<<<奪命狂呼>>>
赫到我半死T^T...睇到腳軟;;;
之後搭叮叮去左北角食飯..
食完飯就番番學校**
番到去..佢地玩緊game
之後就夜行//////悶悶悶悶///////
我冇玩...只系去左赫人- -''
嘻嘻!!赫到有人彈起.....哇kakakaka^^
差吾十二點幾先放人換衫訓覺
死人昌>///////<拎左Stitch既被被番黎
又吾比我''''''激死我喇!!!!!
後來我拎左老爸部i pod Touch 玩
玩到焦早.......冇哂電
到焦早十點幾比我搶左丫昌嘅Stitch被被
呵呵呵...去到邊都攬到邊..就系吾比佢
到十一點幾...走左...
聽日同珍姐,,連妹去葵芳行街街
be happy >3<
|