~之日記 ~

 

 

 

       

 

 

 

2007 年 1 月 17 日  星期三   晴天


我明天要測測驗呀!~ 愉快 分類: 未分類

明天,要測驗呀!~

我一定要考好d

因為.......

唔講,886

 






訪客留言 (返回 abbie1006 的日誌)


翁老師 於 2007-04-03 09:56 PM 發表:
我係qooza的會員!我唔識你+喎!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



姿姿##穎姿 於 2007-04-03 05:31 PM 發表:
翁老師~~你應該記得我,係咪???
我都有BLOG+~~
你上去睇下啦~~
最好留埋言啦---
係我日記----\\
http://blog.qooza.hk/gigi1995
留言板----\\
http://phpbb.guestbook.com.tw/g15/gbook.php?applicant=Gigi
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



翁老師 於 2007-03-25 05:53 PM 發表:
下!我唔識你+喎!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



gigi li 於 2007-03-21 10:48 PM 發表:
翁老師?
上我個blog呀
www.blog.qooza.com/lhuchichi
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



穎 於 2007-02-14 11:59 AM 發表:
男仔一個:
好心你啦!罵人就留名啦!唔夠擔呀?唔夠同膽就唔該你唔好罵人啦!無d家教!好明顯無讀過書啦!我依家警告你呀!Abbie係我個fd,佢個名好好聽,一d問題都無!係你有問題!唔好比我再見到你呀!唔該你走!
by穎
Abbie:
唔駛里喱d人+!無d家教!
做咩咁耐唔打日記既??why??
by穎
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



唉= =" 於 2007-01-23 07:55 PM 發表:
- -" 唉樓上那位呀- -" 你係唔係盲嫁~><~定係你這世人沒照過鏡= =明明是自己比較樣衰都咁話人嫁~老師教落我們唔可以講大話嫁~><~你係唔係上堂唔聽書嫁?你知唔知上堂聽書好重要嫁!!! 你條氣唔順我嗎?唔緊要~><~可能我真是誤會左你~><~咁你上自己的樣的圖吧~咁我就唔會怪錯你了 小小聲說(通常咁同人講野~果d人呢~人品都唔方好得去邊的~><~xdd) 上次那個說 pk的也是你嗎~><~上次都叫你比個日記我上嫁la~又唔比~><~咁小氣嫁~><~ "你真的很醜呀" 呵呵~ 跑走xdd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Grace 姐姐 於 2007-01-23 01:51 PM 發表:
你要俾心機d考試哦~~
加油加油~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



翁老師 於 2007-01-23 01:29 PM 發表:
你唔可以罵佢,你個樣有好好呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



男仔一個 於 2007-01-21 10:56 AM 發表:
唉!!板主__ 好心你啦\\ 你d閃字勁樣殘呀**個背景都係呀** 其實d閃字原本就真係幾靚__ 不過係你個日記到用既話就真係爆樣殘呀.. 咁我都唔可以原全懶曬你既// 咁係因為你個樣既問題囉== 襯曬你呀## 好心你就檢討下啦@@ 我都無眼睇啦-- 你d閃字係copy人地既++ 唔識整啦.. 板權黎+!! 人係比錢,一係就唔好用<> 仲有呀~你個名好難聽呀||abbie{{ 死仆街++ 屌撚7你啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





abbie1006
暱稱: abbie
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
sorry~e個係補打~
好開心的abbie~恩^^
◤好累的日天◢
好唔開心的一天
我多在個Blog呀!多D去...
文章分類
全部 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 16
今日人氣: 0
累積人氣: 1178
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed