2007 年 1 月 17 日 星期三  |
我明天要測測驗呀!~  |
分類: 未分類 |
明天,要測驗呀!~
我一定要考好d
因為.......
唔講,886
|
|
|
翁老師 於 2007-04-03 09:56 PM 發表:
|
|
|
姿姿##穎姿 於 2007-04-03 05:31 PM 發表:
翁老師~~你應該記得我,係咪???
我都有BLOG+~~
你上去睇下啦~~
最好留埋言啦---
係我日記----\\
http://blog.qooza.hk/gigi1995
留言板----\\
http://phpbb.guestbook.com.tw/g15/gbook.php?applicant=Gigi
|
|
|
翁老師 於 2007-03-25 05:53 PM 發表:
|
|
|
gigi li 於 2007-03-21 10:48 PM 發表:
翁老師?
上我個blog呀
www.blog.qooza.com/lhuchichi
|
|
|
穎 於 2007-02-14 11:59 AM 發表:
男仔一個:
好心你啦!罵人就留名啦!唔夠擔呀?唔夠同膽就唔該你唔好罵人啦!無d家教!好明顯無讀過書啦!我依家警告你呀!Abbie係我個fd,佢個名好好聽,一d問題都無!係你有問題!唔好比我再見到你呀!唔該你走!
by穎
Abbie:
唔駛里喱d人+!無d家教!
做咩咁耐唔打日記既??why??
by穎
|
|
|
唉= =" 於 2007-01-23 07:55 PM 發表:
- -" 唉樓上那位呀- -" 你係唔係盲嫁~><~定係你這世人沒照過鏡= =明明是自己比較樣衰都咁話人嫁~老師教落我們唔可以講大話嫁~><~你係唔係上堂唔聽書嫁?你知唔知上堂聽書好重要嫁!!!
你條氣唔順我嗎?唔緊要~><~可能我真是誤會左你~><~咁你上自己的樣的圖吧~咁我就唔會怪錯你了
小小聲說(通常咁同人講野~果d人呢~人品都唔方好得去邊的~><~xdd)
上次那個說 pk的也是你嗎~><~上次都叫你比個日記我上嫁la~又唔比~><~咁小氣嫁~><~
"你真的很醜呀" 呵呵~ 跑走xdd
|
|
|
Grace 姐姐 於 2007-01-23 01:51 PM 發表:
|
|
|
翁老師 於 2007-01-23 01:29 PM 發表:
|
|
|
男仔一個 於 2007-01-21 10:56 AM 發表:
唉!!板主__
好心你啦\\
你d閃字勁樣殘呀**個背景都係呀**
其實d閃字原本就真係幾靚__
不過係你個日記到用既話就真係爆樣殘呀..
咁我都唔可以原全懶曬你既//
咁係因為你個樣既問題囉==
襯曬你呀##
好心你就檢討下啦@@
我都無眼睇啦--
你d閃字係copy人地既++
唔識整啦..
板權黎+!!
人係比錢,一係就唔好用<>
仲有呀~你個名好難聽呀||abbie{{
死仆街++
屌撚7你啦~
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|