今日朝早要番早讀,
所以要早D起身
但係一起身,勁暗,我仲以為個電話壞左
搞到遲左勁多
去到OK見到張文最早到,O哂
等我仲send左個message比黃樂怡同佢講我要遲D
我係屋企樓下等村巴個陣無lala落雨
但係係朗屏行個陣先恐怖
我個把仲要係縮骨姐
行到半路已經濕曬
番到學校就唔使講la
書包完全濕的
裙同恤衫可以扭得出水
跟住掛哂D書包係個board到

locker都上唔切
晨讀個陣睇埋天國堛熙\願樹
睇到我好想喊
(軒好慘呀~)
為軒悲傷過後
上左locker,換左對波鞋
全日都著住對波鞋

三個變態的腿~
|