之前我玩nds既太鼓達人2時候~
玩一首歌....叫做" Lifetime Respect -女編- "
超好聽~
聽左一次就已經愛上左哩首歌啦~
今日終於比我搵到哩首歌~
http://blog.xuite.net/valla01/blog/14415850
上面個blog有得聽~
唔該曬個blog主~!