今日呢//都OKAY的...
CHIN::成了班會的討論CHRISTMAS''食咩..所以..很快就過去了..
之後就是IS::還可以吧..
ENG::又是悶的一堂..十分HATE"MR雞..ALWAYS屈人..
CHIS::唔洗講..就梗係冇人聽書LA*有都唔多..之後我就同HEDID*攪左勁耐O既金莎出生了..
玩人也很成功!!之後去左TaKE phOTO''..
我們思索了好耐做咩PoST!!
最後ChoOsE了花兒..