今日同DEbbIE去左電髮...
開始既時候...
我地去左PL...
但係唔岩我地...
都係D呀伯同呀婆CUT既...(我地睇個D...有D太貴...)
之後我地經過一番尋找之後...
去左佢朋友話個到好LA...
當就快攪好既時候...
個個人竟然落錯野...
又要再黎個...
俾個果人累死...
不過都OKAY LA>..
有D唔慣LOR**