cursorshelp
             
 
 
            
SUKI
暱稱: 鳳爪排骨飯
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章

2009-08-04
2009-08-01
2009-06-15
2009-06-05
2009-05-28

訪客留言

最近三個月尚無任何留言

MUSIC BOX~
4

最近訪客

最近沒有訪客

日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 55
今日人氣: 4
累積人氣: 2816
2009 年 3 月 29 日  星期日   晴天


 
2009-03-29
 
 
 

琴晚出完街都12點幾了

係番屋企期間

不斷係+車到中眼訓

但係番到屋企之後

諗住打埋個blog先至訓

點知打完個blog,仲係到玩緊電腦

點知玩下玩下

就2點幾了

一訓就訓到第二朝11點幾

差d唔記得左約左牙sir12點要補習

好彩上到去牙sir未黎

補補下,佢問我野

忽然之間我談上頸

把聲搞到無左

整係聽到d談聲

一開口開野就好似鬼叫咁

飲左幾啖水把聲先至番番黎

原來病左真係好辛苦

之後,就留係屋企休息

個人好似冇乜力咁

好想訓覺

但係始終都係冇訓到

搵左蔚蔚傾電話

咁就hea左一日了

聽日最遲交選科表了

既然訣定左,就唔好諗咁多

諗得多只會令自己有更多既煩惱

所以我唔會再諗了

順其自然吧!!

聽日牛奶仔都番學了...

唔知道大家有咩反應呢??

不過諗番起個3名中一學生係屋企玩炸彈

諗起都好好笑

你地太過蠢啦掛....

玩都玩得應該聰明d吧!!

係都唔好係屋企玩啦'''

玩炸彈巳經唔岩+啦

仲要係自己屋企玩

萬一連屋企都炸埋點算??

有時候做野應該要估下個後果

亦都要估下人地感受

咁先至得+嘛!!

 

 

 
 
發表時間:2009-03-29 08:24 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]