`9.1日就快黎拉``話甘快就過完暑假拉``都昧玩夠本``時間得真係快````
`踏上讀書階段// 中7//考大學?根本都考五上``我英文甘差`````
`anyway```反學都要似反個讀書個樣`< 扮下傻仔先〉`````
`as:呢閒學校好差好雜`咩人都有`費事得罪人地```
`《後悔/其實做人應該低調點`無實力就shut up```
`我都係```繼續my further study///```低調`````
`可惜有6.`7個人要離開班房了``````
`知區地now去邊度進修呢?```
`ps: happy e v day!!`````
`
|